Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Κλειστό –μέχρι να λάβει πιστοποίηση- το κρατικό ΚΤΕΟ Πιερίας


siglisi 

Τη μεγάλη ζημία για τους ιδιοκτήτες βαρέων οχημάτων αλλά και επιχειρήσεις του Νομού υπογράμμισε ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου

-      Ζήτησε να δοθεί η δυνατότητα στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ για τεχνικό έλεγχο στα βαριά οχήματα

Κλειστό –μέχρι να λάβει την απαραίτητη πιστοποίηση- βρίσκεται από τις 3 Ιανουαρίου του Κρατικό ΚΤΕΟ Πιερίας, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων, τουριστικών λεωφορείων αλλά και ΚΤΕΛ να αναγκάζονται για να λάβουν βεβαίωση τεχνικού ελέγχου να πηγαίνουν στη… Θεσσαλονίκη.
Στο θέμα αναφέρθηκε σε χθεσινή συνέντευξη τύπου ο πρόεδρους του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου επισημαίνοντας τη μεγάλη ζημιά τόσο για τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων που αναγκάζονται να πληρώνουν πετρέλαιο για να πάνε Θεσσαλονίκη να περάσουν τεχνικό έλεγχο περίπου 100 Ευρώ, αλλά και των συνεργείων της Πιερίας που χάνουν ένα ιδιαίτερο εύρος πελατείας, αφού όπως είπε «αν κάποιο όχημα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο τεχνικό έλεγχο σίγουρα δεν θα γυρίσει στην Κατερίνη για να πάει στο συνεργείο, αλλά θα προτιμήσει να πάει σε συνεργείο της Θεσσαλονίκης».
Υπάρχουν συνεργεία που διαμαρτύρονται έντονα για την κατάσταση, είπε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου και συνέχισε λέγοντας πως αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως από το Μάιο το Υπουργείο έδινε τη δυνατότητα μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 8 μηνών στις Περιφέρειες να πιστοποιήσουν τα Κρατικά ΚΤΕΟ». Όπως συμπλήρωσε ο κ. Χατζηχριστοδούλου μία τέτοια πιστοποίηση απαιτεί περίπου 10.000 Ευρώ και θα έπρεπε να είχε γίνει άμεσα αφού η Πιερία διαθέτει ένα μεγάλο στόλο βαρέων οχημάτων, ενώ την ίδια στιγμή το Κρατικό ΚΤΕΟ του Νομού μας είναι ιδιαίτερα κερδοφόρο αφού έχει έσοδα της τάξης των 120.000 έως 150.000 ευρώ το χρόνο.
Παράλληλα, τόνισε πως θα έπρεπε να δοθεί η δυνατότητα στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους στα βαριά οχήματα έτσι ώστε αυτά να μην «φεύγουν» στη Θεσσαλονίκη.
Κλείνοντας ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου ζήτησε από το νέο Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα να δει το θέμα με μεγάλη προσοχή