Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Δεν επέλεξα τον εύκολο δρόμο. Επέλεξα τον δύσκολο, αλλά τον καθαρό δρόμο!


Φίλες και φίλοι,

Στις εκλογές αυτές κρίνεται η τύχη του τόπου και  η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

Είναι μια δύσκολη πορεία, μια πορεία ζωής και σε αυτή την πορεία, δεν επέλεξα τον εύκολο δρόμο. Δεν επέλεξα την προσωπική ωφέλεια. Επέλεξα τον δύσκολο, αλλά τον καθαρό δρόμο!
Δεν διεκδικώ τη βουλευτική έδρα για προσωπικό όφελος, γι’ αυτό και αρνήθηκα να είμαι υποψήφιος στη Β’ Αθηνών, όπου η εκλογή μου θεωρούνταν βέβαιη.
Αποφάσισα, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, να σταθώ δίπλα στους συμπολίτες μου και να τους ζητήσω να συστρατευτούμε στον αγώνα που θα κρίνει το μέλλον μας, το μέλλον των παιδιών μας.
Σε όλη μου την πολιτική διαδρομή ήθελα πάντα να μπορώ να κοιτάζω τους συμπολίτες μου στα μάτια, με ειλικρίνεια και εντιμότητα. Έτσι τους κοιτάζω και τώρα και τους λέω πως η επιλογή μου να είμαι υποψήφιος στην Πιερία, ως ανεξάρτητος βουλευτής, συνεργαζόμενος με την Δημοκρατική Αριστερά, είναι μια απόφαση πολιτικής ευθύνης, μια πράξη τιμής, αξιοπρέπειας και συνέπειας απέναντι στη δέσμευση που ανέλαβα να είμαι άξιος της ψήφου που μου εμπιστεύτηκαν οι συμπολίτες μου.
Το τελευταίο διάστημα είδα να αποσυντίθεται το όραμα για μια Ελλάδα κοινωνικά δίκαιη, είδα να συντρίβονται τα όνειρα και οι ελπίδες του Έλληνα πολίτη. Είδα την απαισιοδοξία και την απελπισία να φωλιάζουν στην ψυχή των νέων μας.
Δεν μπορούσα γνωρίζοντας όλες αυτές τις παθογένειες και τις στρεβλώσεις να κάνω ότι δεν τις βλέπω και να συνεχίσουμε μια ολέθρια και καταστροφική πορεία.
Οι πολίτες γνωρίζουν τους υπεύθυνους, τους ενόχους της σημερινής κατάστασης. Είναι οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι που έβαλαν την υπογραφή τους στο δεύτερο Μνημόνιο. Οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι, που τον Ιούνιο θα ψηφίσουν νέα καταστροφικά μέτρα,  βυθίζοντας οριστικά τη χώρα στην ύφεση.  
Σας απευθύνω προσκλητήριο αγώνα και νίκης και σας λέω πως δεν έχει τελειώσει τίποτε! Υπάρχει ο δρόμος για μια άλλη Ελλάδα!
Δεν μας αρμόζει μια κοινωνία διαλυμένη.
Δεν μας αρμόζει μια νέα γενιά χωρίς όνειρα.
Δεν μας αρμόζει ένας λαός χωρίς αισιοδοξία.
Με πρόταση και πρόγραμμα διεκδικούμε την αλλαγή πορείας της χώρας.
Χρέος μας, απέναντι στον κάθε έλληνα πολίτη,  ο διαρκής αγώνας!
Και σε αυτό τον αγώνα σας θέλω μαζί μου!