Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΑΝΝΑ ΜΑΝΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ


ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ
Είμαι σύζυγος και μητέρα δύο παιδιών, φοιτητριών πλέον, ζω και εργάζομαι  ως δικηγόρος στον τόπο καταγωγής μου, την Πιερία, γεγονός που μου δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζω τα προβλήματα των κατοίκων της, τα οποία βιώνω κι εγώ. Να αφουγκράζομαι το θυμό μιας κοινωνίας στην οποία έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη  στους θεσμούς και είναι δικαιολογημένη η δυσπιστία  για το οικονομικό και το πολιτικό σύστημα. Ορατή η οικονομική και κοινωνική κρίση  γύρω μας! Δεν θα πρέπει όμως αυτό να αποθαρρύνει  τη διάθεση όλων να αντισταθούμε  και να παλέψουμε  δυναμικά για το μέλλον των παιδιών μας, των συμπολιτών μας, για μια ποιότητα  ζωής των ηλικιωμένων μας. Εδώ η ευθύνη βαραίνει τον καθένα από εμάς, να αναλογιστούμε  με σύνεση ποιος μπορεί να βγάλει τη χώρα  από τα τρομερά  αδιέξοδα, να δώσει άμεσες και δυναμικές λύσεις στα προβλήματα που ταλανίζουν την καθημερινή ζωή μας. Και είναι σίγουρο  πως μόνο μια ισχυρή κυβέρνηση με πρόγραμμα, συγκεκριμένες προτάσεις  και δυνατότητα διαπραγμάτευσης  μπορεί να αναλάβει αυτό το ρόλο.
          Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι το πολιτικό κόμμα που μπορεί να οδηγήσει τον τόπο μας  στην ανανέωση, αναδεικνύοντας  νέα πρόσωπα με πίστη στις δυνάμεις  του ελληνικού λαού, με διάθεση να εργαστούν για το συμφέρον της πατρίδας.
          Πιστεύω ότι η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχει και μπορεί  να δώσει λύσεις. Γι’ αυτό δέχτηκα την πρόταση του Αντώνη Σαμαρά να αγωνιστώ μαζί του για να οδηγήσουμε τη χώρα με αίσθημα ευθύνης στο δρόμο της ανάκαμψης.
          Στις 6 Μαϊου θα δώσω  το δικό μου αγώνα για το καλό του τόπου μας και  θέλω δίπλα μου εσάς συνοδοιπόρους, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να τα καταφέρουμε!
          Ήρθε η ώρα να δείξουμε  ευθύνη στις επιλογές μας, τόλμη στη διαχείριση της κρίσης και να οραματιστούμε ένα καλύτερο «αύριο».