Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κατερίνης συναπαντιέται με την Τέχνη


Οι εκπαιδευόμενοι, εκπαιδευτές και ο διευθυντής του Σ.Δ.Ε. Κατερίνης Αθ. Παπαγεωργίου περιηγήθηκαν στις 4/12 και θαύμασαν τα έργα της ζωγράφου Χ. Μπαρτζώκα στην έκθεσή της «Αστροπύλες-Μυστικές Πύλες και Όνειρα» (Αστική Σχολή, πρώην 1ο δημοτικό σχολείο). Όπως φαίνεται από τις εντυπώσεις τους αλλά και τον γενικότερο απόηχο, η εκπαιδευτική επίσκεψη εξελίχθηκε σε μια εξαιρετική εμπειρία.
«(Η ζωγράφος) έδειχνε άνθρωπο γεμάτο ενέργεια, αίσθημα, μεράκι γι’ αυτό που κάνει. Όλα τα έργα της κατά τη δική μου γνώμη ήταν πάρα πολύ ωραία!», Γεωργία
«…Εντυπωσιάστηκα με την έκθεση, μου άρεσε πολύ. Πώς εκφραζόταν η καλλιτέχνιδα για κάθε έργο της, μου έδειξε ότι μέσα της είχε πολλή ευαισθησία και έκρυβε πολλή αγάπη», Εύη.
«Προσωπικά, μου έκανε εντύπωση η κούκλα που … κάπου μέσα της έχει καρδιά. Αλήθεια, είναι δύσκολο να καταλάβεις την τέχνη αυτή, τη ζωγραφική. Ο καθένας μας βλέπει διαφορετικά τους πίνακες. Κάποιοι παρακολουθούν με ενδιαφέρον, κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν καν τι βλέπουν. Οι ζωγράφοι βλέπουν συνήθως με τα μάτια της ψυχής τα πράγματα και έτσι προσπαθούν να τα μεταφέρουν. Όταν φύγαμε, είχαμε καταλάβει ότι τα ματιά της ψυχής μας κοιτούν σε διαφορετικές κατευθύνσεις και δύσκολα συναντιούνται. Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ», Μαριάνα
«Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι πίνακες. Μου άρεσαν πολύ αυτά που είδα και άκουσα!», Μαρινέλα
«Από όλα τα έργα που είδα ξεχώρισα αυτό με την καρδιά. Αυτό ξεχώρισα!», Μέλη
«Εντύπωση μου έκαναν όλοι οι πίνακες, σαν να ήταν καθρέφτες ψυχών …», Ντολορέζα
«Δε γεννήθηκα συγγραφέας, γι’ αυτό δεν μπορώ να γράψω. Δε γεννήθηκα ζωγράφος, γι’ αυτό δεν μπορώ να ζωγραφίσω. Γεννήθηκα άνθρωπος κι έτσι μπόρεσα να το νιώσω όλο αυτό …», Ρεγκίνα
Η εκπαίδευση ενηλίκων οφείλει να στηρίζεται και να εμπνέεται από τη ζωγραφική, τα εικαστικά και – ει δυνατόν – από κάθε μορφή Τέχνης.  Συγχαίρουμε τη δημιουργό για τα έργα της και της ευχόμαστε καλή κι ανεξάντλητη έμπνευση.